אודות בירוקרט

אף אחד לא אוהב בירוקרטיה, הזמן שלנו יקר.
הימים שלנו עמוסים ולרוב אנחנו מתרוצצים בין משימות שצריך להשלים. מסיימים משימה וממשיכים הלאה.
אז אנחנו סופגים.
סופגים הטרדות, סופגים שירות גרוע, סופגים יחס של נותני שירותים וטכנאים שמשאירים אותנו עם מכונת כביסה מקולקלת יותר משהייתה קודם, ביוב סתום ודוד שמטפטף ומשחית לנו את קירות הבית.
אנחנו מרגישים את התסכול, מבטיחים לעצמנו שהפעם לא נשתוק, הפעם נתבע, או לפחות נתלונן הלאה.
היינו שם. חשנו על בשרנו ואף נכווינו במסדרונות הבירוקרטיה הבלתי נגמרת.
לאחר מחקר מעמיק, הכרת החוק והבנת התהליכים הנדרשים לטובת קבלת פיצוי על עוולות כאלה,
החלטנו להקים את בירוקרט.
אנחנו מאמינים שנגישות לבירוקרטיה היא המפתח להעצמתכם כאזרחים.
הגיע העת שבה נפסיק לתת לגופים הגדולים לטרטר אותנו ולגזול מאתנו את הזכויות הבסיסיות שלנו.

מביאים לכם ערך בירוקרטיה

תארו לכם שירות שחוסך לכם כסף או נותן לכם כסף במינימום מאמץ מצדכם.
דמיינו לרגע שכל סיטואציה בחייכם, בה אתם מקבלים שירות לקוי, מטורטרים בנבכי הבירוקרטיה או מוטרדים בלי סוף בטלפון או בהודעות טקסט יכולה להיות מתורגמת לתלונה שמניבה לכם כסף.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
אנחנו מומחים בהתמודדות עם מצבים בירוקרטיים ומהווים את הזרוע הארוכה שלכם מול גופים גדולים במגוון רב של מצבים.
הידע הנרחב והמערך הלוגיסטי שלנו מאפשרים לנו לבצע ביעילות את כל מה שאתם מעדיפים לדחות למועד אחר.

מכניסים ממד חדש של אפקטיביות לחיים

האמת היא, שלרוב האנשים אין את האנרגיה להשקיע מאמץ בכל הבירוקרטיה הזו.
אבל מעבר לזה, לרובם גם חסר הידע הנדרש והם מרגישים אבודים בין מסדרונות וטפסים.
יכול היה להיות פשוט יותר אם היה מי שיעשה את זה עבורכם,
יכול היה להיות קל יותר אם הידע - מה ניתן לעשות, למי לפנות ואיך בכלל מתחילים לטפל בנושאים האלה - היה נגיש וזמין.
זה בדיוק מה שאנחנו עושים עבורכם.
מהיום, לא תצטרכו יותר להתמודד לבד מול הגופים הגדולים.
התחל בתהליך
השירות אינו משפטי - מתן הפיצוי כפוף להחלטת בית המשפט בהתאם לנסיבות המקרה
תמיכת וואטס-אפ